Volgers

dinsdag 9 december 2014

9 December NANS


Voor de Christmaschallenge Klik hier
To the Christmaschallenge Click here





09 December en vandaag is het de beurt aan onze Nans, de enige Nederlands sprekende buitenlandse in ons team. Deze Belgische dame maakt schitterende kaarten en werkstukken. Vaak in prachtige verstilde kleuren paars/lila, of grijze tinten. Persoonlijk vind ik dat schitterend. Ook van deze dame kan ik alleen maar zeggen, dat het een topper is en een super aanwinst in ons team.

December 9 and today it is the turn of our Nans, the only Dutch-speaking foreign in our team. This Belgian lady makes beautiful cards and creations. Often in beautiful tranquil colors purple/lilac, or grey tones. Personally I find that amazing. Also of this lady, I can only say, that she is a topper and a super addition to our team.




Hallo allemaal,

Zoals jullie de afgelopen dagen gezien hebben stellen wij gedurende de maand december elke dag een nieuwe kaart/creatie aan jullie voor. Vandaag is het mijn beurt.
Ik heb een kaart gemaakt in de niet zo traditionele kerstkleuren.
De basis bestaat uit kraftpapier met daarop een matje van designpapier. De digi, Image 460 is ingekleurd met Copics en ik heb deze gekozen vanwege dat schattige vogeltje. Onderaan heb ik wat dennenbomen verwerkt en verder is deze kaart nog bekleed met dennentakjes, besjes, bloemen, touw, een strik en bovenaan nog een parelsnoer.
Geniet nog van de gezellige winteravonden en kom morgen zeker ook weer een kijkje nemen, want dan stelt zich  weer een internationale Nederlandse dame aan jullie voor.

Prettige dag nog.
Groetjes,

Nans




Hi all, 

As you have seen in the last 8 days we propose a new card/decoration every day during the month of december to you. Today it's my turn. I have made a card in not so traditional Christmas colors.The base consists of kraft paper with a mat of design paper. The digi Image 460 is colored with Copics and I have chosen this because of the cute little bird. At the bottom I have some pine trees processed and further is this card lined up with pine twigs, berries, flowers, and a bow and at the top a rope of pearls. Enjoy the cosy winter evenings and come and take a look again tomorrow, because than we have another foreign Dutch lady for.  

Have a nice day and man regards,

Nans





Nans hartelijk dank voor deze prachtige niet traditionele kerstkaart ik vind hem schitterend. Ik ben zeer benieuwd naar je volgende werkstuk, ik heb nog niet gekeken, of je hem al ingeleverd hebt, dus het is voor mij ook een verrassing. 
Morgen zijn wij er natuurlijk weer en dan hebben wij voor jullie opnieuw een van de Nederlandse dames die in een buitenlands My Besties team werkt.







Nans thank you very much for this wonderful non-traditional Christmas card, I find him brilliant. I'm very curious about your next creation, I have not looked yet, or you have already upload him, so it's also a surprise for me. Of course, we are back tomorrow and then we have for you again one of the Dutch ladies  who works in a foreign team My Besties team.






Graag tot morgen iedereen

Looking forward to tomorrow everyone.







7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt Nans. Mooi van kleur en wat is de digi schattig.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nans,
    het is zoals altijd een prachtige afgewerkte kaart en ook in deze kleuren een schitterende kaart!
    Ook vind ik het leuk dat je een prachtige foto van jezelf bij deze post hebt staan!, zie ik je gezicht ook een keer,hihi!
    Hobby groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh this is so pretty! I love the coloring and the colors you used.. gorgeous!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alweer zo'n super mooi kaartje!
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel, heel erg mooi Nans!!
    Prachtige kleuren en supers ingekleurd.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ontzettend mooi kaartje in deze kleuren....prachtige details ook!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen