Volgers

donderdag 11 december 2014

11 DECEMBER ANJA

Voor de Christmaschallenge Klik hier
To the Christmaschallenge Click here




Goedemorgen,

Alweer een nieuwe dag, wat gaat het toch snel, het jaar nadert met forse schreden zijn einde, maar eerst gaan wij nog een aantal weken genieten van een heleboel mooie kaarten en werkstukken van onze Dt dames. Vandaag hebben wij Anja voor jullie. Deze vrolijke Groningse maakt schitterende kaarten met distress en potlood. Iemand die altijd klaar staat om de helpende hand te bieden in een periode dat het soms eens even anders gaat dan normaal binnen het team. Kortom een dame waar ik heel erg blij mee ben in mijn team.

Good morning, 

Another new day, what is it going fast, the year approaches with big steps to the end. But first we still have a number of weeks with a lot of beautiful cards and papers of our Dt ladies. Today we have Anja for you. This cheerful lady makes beautiful cards with distress and pencil. Someone who is always ready to assist in a period, that things are going a bit different than normal in the team. In short  I'm very happy with her in my team.




Hallo alle Lieve Bestie's,

En genieten jullie ook zo van al de kerstkaarten en andere kerstcreatie's, die de Dt dames hebben gemaakt. Ik vind het nog steeds elke dag super leuk en ben best nieuwsgierig wat er de volgende dag weer van moois komt.
Vandaag ben ik dan aan de beurt met een leuke *CHRISTMAS CANDY BOX*
Het patroon heb ik uit een oude Kerst Magnolia Ink gehaald van 2010. Mocht je die misschien hebben, de uitleg staat er duidelijk in vermeld
Ik heb de basis box gemaakt van een vel kraft en daar heb ik eerst alle randen van geïnkt met distress inkt.Toen heb ik design papier gebruikt en die rondom op het doosje geplakt. Daarna heb ik met een gekartelde ronde stans van Nestabilitie de achtergrond van de digi gemaakt en in het midden van de box geplakt en waar ik dan deze leuke kerst Bestie Image 029  weer op heb geplakt. Ik heb deze Bestie gekleurd met mijn distressmarkers op aquarelpapier. Nog wat glitter kerstblaadjes, groene takjes en rode besjes erop gedaan en 2 leuke rode strikken om de opening en sluiting gemaakt.  Zo heb je een leuk cadeau voor onder de boom.
Ik hoop dat jullie dit een leuk idee vinden en zie jullie dan ook allemaal weer gauw op dit geweldige Nederlandse Besties Blog.

Lieve Scrapgroetjes Anja,
http://anja-anjasscrapplace.blogspot.nl/






















Hello dear My Besties Lovers, 

I hope you enjoy all the Christmas cards and other decorations the DT ladies made for you. I still find it every day super fun and I am quite curious what comes next day. Today it's my day and I made for you a nice * CHRISTMAS CANDY BOX  ( the pattern I have taken from an old Christmas Magnolia Ink of 2010). So I have made the basic box of a sheet of kraft and then I first  inked all edges with distress.Then I have taken design paper and stuck around the box. I used a jagged round die of Nestabilitie. and I pasted it in de middle. Before I colored the fun Christmas Bestie Image 029  .I have this Bestie stained with my distressmarkers on watercolor paper. After that I put some glitter on the Christmas leaves and green twigs, red berries. I made. 2 cute red bows to the opening and closing and so you have a nice gift for under the tree. I hope you like the box and I see you all again soon on this great Dutch Besties Blog.

Dear Scrapgreetings Anja,
http://anja-anjasscrapplace.blogspot.nl/ 





Anja hartelijk dank voor je mooie cadeauverpakking. Een leuk en mooi klein werkstuk, dat ook nog snel even te maken is voor iedereen, die nog iets speciaals wil maken voor kerstmis. Morgen weer een nieuwe dag en dan stel ik jullie voor aan een buitenlandse Nederlandse dame, eentje die misschien al wel het langste in een DT team van de My Besties werkt. Wie dat is, zien jullie morgen.

Anja thank you very much for your beautiful gift box. A nice and beautiful small box, that everyone quickly can make, aspecially for those who wants to make something special for Christmas. A new day tomorrow and then we present to you a foreign Dutch Lady, one who might be the longest in a DT team of the My Besties. Who she is, that will you see tomorrow.


Ik wens jullie allemaal een fijne dag en zie jullie morgen weer.
I wish you al a very nice day and see you tomorrow



10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creatie heb je ervan gemaakt Anja. Leuk doosje met prachtige bladeren erop verwerkt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuk idee. Ik heb die Kerst Magnolia nog ergens liggen, geloof ik. Dus zeker de moeite waard om ernaar te zoeken.
    Groetjes
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Jolanda. En moet je echt even doen is super leuk om te maken. Lfs Anja

      Verwijderen
  3. Anja, how very cute! I'd think this would be so sweet for a Christmas tablesetting!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh thanks so much! And it's also a greate thing to do.

      Hugs Anja

      Verwijderen
  4. Anja wat een prachtige kerst candy box!
    Zo leuk!
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige cadeauverpakking heb je gemaakt Anja....leuke details ook!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen