Volgers

donderdag 18 december 2014

18 DECEMBER CORRIE




Voor de Christmaschallenge Klik hier
To the Christmaschallenge Click here


Goedemorgen allemaal,

Vandaag hebben we toch zoiets leuks. Hoewel we als zoveel prachtige kaarten en creaties voorbij hebben zien komen, hebben vandaag toch wel iets heel origineels. Ik word er heel vrolijk van en het is dat ik erg ziek op bed lig, want anders was ik direct naar de winkel gegaan en had er ook eentje gekocht en gemaakt. Corrie heeft dit gemaakt en ik weet zeker dat jullie dit allemaal leuk zouden vinden om in de kersttijd in huis te hebben staan.

Goodmorring all, 

Today we have something fun. Although there have past by so many wonderful cards and creations. today have a very original one. I am feeling very happy if I see it. It is that I am lying in bed very sick,  otherwise I had gone directly to the store and bought one as well and made one myself. Corrie has made this and I'm sure you all would like to have this clock at Christmas time at home. 






Goedemorgen Besties fans,

Vandaag mag ik jullie weer een creatie laten zien voor de adventkalender. Wat hebben jullie al prachtige creaties voorbij zien komen hè? Als jullie daar geen inspiratie van krijgen. Volgende week is het alweer Kerstmis en voor je het weet is het jaar voorbij. Dit keer laat ik jullie een gepimpte klok zien. De klok heb gekocht bij de Action. Daar hebben ze zoveel leuke spullen om te versieren, ook voor mensen met de kleine beurs. De klok heb ik bekleed met papier van Maja. Verder nog wat mos gebruikt en het geheel versierd met bomen en hertjes. Ik heb weer een afbeelding gebruikt uit de Winterwonderlandserie, dit keer Image A5 . Deze image is ook weer ingekleurd met copics. Tenslotte nog een grote kerstster en wat klimop. Ik heb er een batterij ingedaan en de klok staat heerlijk te tikken op de haltafel, zo gezellig!

Langs deze weg wil ik iedereen Prettige Kerstdagen wensen en een voorspoedig 2015. Ik zie jullie weer in het nieuwe jaar!

Lieve groetjes,
Corrie


Good morning Besties fans, 

Today may I show you again a creation for the advent calendar. What have you already seen wonderful creations eh? If you get no inspiration there. Next week it's already Christmas and before you know it;s the year over. This time I show you a pimped clock. The clock I have bought at the Action. They have so much fun stuff to decorate, also for people with a small wallet . The clock I have lined with paper by Maja. So I used some mos and decorated it with trees and rendeers. I've used an image from the Winter wonderland series, this time Image A5 . . This image is colored with copics. Finally, a large Christmas star and what green leaves. I put a battery in the clock and on  the halltabel,  the clock is delicious tapping. so cozy! 
I would like to wish everyone a Merry Christmas and a prosperous 2015. I see you again in the new year!

Happy season greetings,
Corrie





Graag tot morgen iedereen

Looking forward to tomorrow everyone.

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creatie heb je ervan gemaakt Corrie. Mooi ingekleurd ook.
    Kan best geloven, dat het een heerlijk sfeertje zal geven.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een prachtige creatie!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze klok is een plaatje! ! Enig gedaan. Complimenten voor Corrie!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooie creatie Corry!
    Prachtig gemaakt.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Corrie, darling..just so darling. What a wonderful gift for some one!

    BeantwoordenVerwijderen