Volgers

maandag 15 december 2014

15 DECEMBER WENDY





Vandaag is het 15 december en wij stellen jullie voor aan Wendy. Wendy is een DT lid van het Amerikaaanse My Besties International team.En staat bekend om haar prachtige kaarten en kleurwerk.
Helaas is er met de tekst van Wendy iets mis gegaan en doordat ik zelf met dikke griep en 39 graden koorts in mijn bed lig, heb ik het niet bijtijds gezien. Wendy ik zal  
later jou bericht aanpassen, nu moet het maar even zo.





Today is december 15th and we introduce you to Wendy. Wendy is a DT member of the America My Besties International team. And is known for her beautiful cards and color work.Unfortunately, there went something wrong with the text of Wendy and because I have a thick flu and with 39 degree fever in my bed, I have not seen in time.





Ik hoop dat jullie ondanks deze tegenslag toch van de prachtige de kaart van Wendy genieten. Ik hoop dat ik me morgen wat beter voel en dat ik weer een wat uitgebreide bericht kan maken. 






 Morgen zijn we weer terug een dame uit ons eigen  team
                            I wish you all a very nice day and see you tomorrow

9 opmerkingen:

  1. This is gorgeous Wendy, love the image and fabulous colors.
    Hugs Ghea
    Dorothy van harte beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kerstkaart. Mooie details erop verwerkt en prachtig ingekleurd.
    Beterschap Dorothy.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart en kleurencombinatie.

    Gr.Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf kaartje. Wat is er weer veel te zien en de uitstraling is echt winter op en top!
    Groetjes en beterschap!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh so gorgeous, Wendy.. you are so talented and i love this card!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wendy your card is beautiful! Love it.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful Wendy...it's a treat for my eyes!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig mooie kaart!
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen