Volgers

vrijdag 12 december 2014

12 DECEMBER KARIN



Goedemorgen dames,

Ook vandaag op de 12de december hebben wij weer een gast voor jullie. Deze keer vind ik het een eer om jullie voor te stellen aan Karin van Eyk. Zij is volgens mij het langst werkende DT lid in 1 van de teams van Sherry en zij is ook de coördinator van de Scrapbook Stamp Society Challenge, iets wat zij met veel plezier en heel erg goed doet. Toen ik Karin vroeg om mee te werken aan deze kerstspecial, bood zij heel spontaan aan om niet 1 maar 2 kaarten voor ons te maken. Iets wat door ons allemaal enorm gewaardeerd wordt. Als je meer van Karin's werk wilt zien en wat zeker de moeite waard is,  ga dan naar http://karinsartscrap.blogspot.nl/

Today on the 12th of december we have a guest for you. This time, I think it is an honor to be able to present you to Karin van Eyk. She is according to me the longest working DT member in one of the teams of Sherry and she is also the Coordinator of the Scrapbook Stamp Society Challenge, something she does with great pleasure. When I asked Karin to participate in our Christmasspecial, she very spontaneously offered not 1 but 2 cards for us. Something that is greatly appreciated by all of us. If you want to see more of Karin's work and what definitely is worth, go to http://karinsartscrap.blogspot.nl/




Ik heet Karin van Eyk en woon in Helmond.Sinds 2000 maak ik kaarten. Volgend jaar februari zit ik 3 jaar in het Dt team van Sherry Baldy. Sinds 1.5 jaar ben ik de coordinator van het challengeblog van de Scrapbook Stamp Society, iets wat ik met heel veel plezier doe.
Vandaag ben ik gastdesigner bij Dutch My Besties Girls. Ik vind het heel erg leuk om gevraagd te worden en om te doen. Ik heb een keer geen traditionele kleuren gebruikt en vond het leuk om een keer iets anders te doen. Voor deze kaart heb ik Image 430 gebruikt. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden?





My name is Karin van Eyk and I live in Helmond in the Netherlands. I'm making cards since the year 2000. Next year in Februari, I work 3 years in the team of Sherri Baldy.
I'm since 1 and a half year the coördinator of the ScrapbookStampsociety, something I do with lots of fun.
Today I'm guestdesigner at the Dutch My Besties Girls,I found it very nice to be asked and to make a card for them. This time I did not use traditionale colours, but I trayed
other ones. For this card I used Image 430I'm curious, if you like it.




Karin heel hartelijk dank voor het meedoen aan onze kerstadventspecial. Wij vinden het enorm leuk dat je hieraan mee wilde werken en we kijken met spanning uit naar jouw tweede kaart.
En morgen zijn wij er natuurlijk weer. Ook dan hebben wij een Nederlandse buitenlandse dame. Deze keer iemand die in het Duitse My Besties Friendship werk, wie dat is zien jullie morgen.........?????

Karin thank you for joining us in our kersradventspecial. It is great fun to work with you and we look forward to see your second card. And tomorrow, we are of course back again.  We also have a Dutch foreign lady. This time someone, who works in the team of the German Friendship, who she is, you will see tomorrow.........?????




Ik wens jullie allemaal een fijne dag en zie jullie morgen weer.

I wish you all a very nice day and see you tomorrow

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kerstkaart met een schattige digi. Leuk ook, de dennen tak met de belletjes erin.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Karin!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Karin. Leuk dat je gevraagd werd om gast designer te zijn.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kerst kaart Karin!
    Fijn weekend
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje en de afbeelding is super!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I think this card is just too adorable, Karin.. I love it!!

    BeantwoordenVerwijderen