Volgers

woensdag 17 december 2014

17 DECEMBER PLONY

CLICK here for the inlink to win the Sherry Baldi Die



Voor de Christmaschallenge Klik hier
To the Christmaschallenge Click here



Goedemorgen iedereen,

Vandaag gaan we nog een keer genieten van een prachtige kaart van onze Plony. Deze keer is de kaart niet geheel roze, maar in een prachtige schakering lila, wat ik erg mooi vind.

Good morning everyone, 

Today we are going to enjoy again with a beautiful card of our Plony. This time is her card not entirely pink, but in a beautiful shade lilac, something I love.




Using


Namens Plony wens ik jullie:
I wish you on behalf of Plony:


Hele fijne Kerstdagen en een Gelukkig Nieuwjaar,
Moge 2015 een heel mooi en gezond jaar worden,
maar ook een jaar van verdraagzaamheid en vrede.


Merry Christmas and a Happy New Year,
May 2015  be a very beautiful, happy and healthy year,
but also a year of tolerance and peace.






Bij deze woorden kan ik me alleen maar aansluiten en rest mij alleen nog te zeggen dat wij er morgen natuurlijk weer zullen zijn. Met iemand die zoiets leuks heeft bedacht en gemaakt en ik me er al weken op hoop te verheugen om het aan jullie te laten zien. Als je het wilt zien, kom dan morgen maar weer een kijkje nemen.

At these words, I can only echo. Tomorrow we are back with someone who has come up with something fun and for weeks I'm looking forward  to show  you. If you want to see it, come take a look again tomorrow.

9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kerstkaart. Paars is wel een beetje mijn kleur. Mooie kerstboom en XMAS.
    Ik ben benieuwd wat voor moois er morgen op komt te staan.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben ik het helemaal mee eens...Prachtig Plony!
    Prachtig geheel. Ben benieuwd morgen.;-)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart!!! Ook in paars in plaats van roze maakt Plony dus hele mooie kaarten.
    liefs
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart met mooie details Plony!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gedaan plony gave kleuren heb je gebruikt
    Groetjes Tonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend kaartje! Het glanst allemaal zo perfect!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een geweldig mooie kaart Plony!
    Prachtige details de kerstboom is ook super net als de digi.
    Liefs Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh my, Plony another gorgeous card from you! I love the color and pop of purple!

    BeantwoordenVerwijderen