Volgers

zondag 7 december 2014

7 DECEMBER NICOLETTE


Voor de Christmaschallenge Klik hier
To the Christmaschallenge Click here






Op de 7de dag van onze kerstadventspecial stellen wij jullie voor aan onze Nicolette. Zij maakt prachtige kaarten en werkstukken en zij heeft een voorliefde voor de kleuren rood en blauw.

On the 7th day of our Christadventspecial we propose you to our Nicolette. She create beautiful cards and decoration and her the colors are red and blue.






Lieve Besties-fans,

Wat leuk dat je hier even een kijkje komt nemen. Elke dag deze maand hopen we jullie te inspireren met een kaart of een werkstuk met daarop natuurlijk zo’n geweldig schattige, lieve en leuke Bestie. Vandaag mag ik hier een kaartje van mij aan jullie laten zien.




Dear Besties fans, 

Nice to see you here, every day this month we hope to inspire you with a card or a decoration with of course such a great cute, sweet and nice Bestie. Today I show you a card from me.









Ik heb mijn kaart opgebouwd uit lekker veel laagjes. De basis is een stuk kraftkarton van 15x15 cm met daarop een iets kleiner stuk vierkant designpapier. Ik heb Vintage Winter Basics van Maja Design gebruikt. Daar bovenop weer een vierkant stuk designpapier gemat op een stuk kraftkarton welke ik schuin heb vastgeplakt. Onder het plaatje door een smalle strook gemat designpapier en nog een rechthoekig stuk golfkarton dat ik met gesso heb ingesmeerd. Het plaatje heb ik gekleurd met mijn Copic Markers. Daarna lekker los gegaan met embellishments. Meerdere stansen en stempels gebruikt en ook kant, verbandgaas, een bedeltje, twinedraad, bloemen, dennenappeltjes met gesso en grote meeldraden.

Kom je morgen weer even langs?
Liefs, Nicolette





Do you come tomorrow again?

Love, Nicolette








Lieve Nicolette, hartelijk dank voor je prachtige kaart, het was echt weer een topper.
Morgen hebben wij weer een andere dames uit ons Nederlandse team.

Dear Nicolette, thank you so much for your beautiful card, it was a real  topper.
Tomorrow we have another lady from our Dutch team.




Graag tot morgen iedereen


Looking forward to tomorrow everyone.




Wie een mail stuurt naar dutchbestieschallenge@gmail.com krijgt van ons een digi toegestuurd via de mail.

If  you sent an email to dutchbestieschallenge@gmail.com  you will receive a digi send by  email back.




8 opmerkingen:

  1. Wat en prachtige kerstkaart heb je gemaakt Nicolle. Prachtig ingekleurd en mooie details erop verwerkt.

    Fijne Zondag.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooie kerstkaart!
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart Nicolette...ik kom ogen te kort!
    Ik heb een mail gestuurd!
    Vast bedankt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat jullie ons elke dag zo verrassen met iets moois. Vandaag is er ook weer zo'n prachtige creatie. En dan als extra verrassing een digi. Ik ga gelijk een mailtje sturen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje heb je gemaakt Nicolette.
    Mooie details.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous, Nicolette! I love the details and another great Bingo card embellishment! This is one of my favorite images..but i love all of the My Besties images!

    BeantwoordenVerwijderen