Volgers

zondag 14 december 2014

14 DECEMBER JOLANDA



Goedemorgen,

Daar zijn we weer met de 14de dag van december en vandaag presenteren we jullie Jolanda. Deze vrolijke Limburgse is onze Mix Media expert. Zij maakt prachtig achtergrondspapier enz. Haar favoriete kleur is paars en lila. Zij  heeft een heel eigen stijl en maakt hele mooi kaarten. Met haar eigen stijl is zij een absolute aanwinst voor ons team.





Good morning, 

Here we are again with the 14th day of december and today we present you Jolanda. This cheerful Limburg lady is our Mix Media expert. She makes wonderful backgrounspapers and etc. Her favorite color is purple and lilac. She has a unique style and makes beautiful cards. With her unique style is she an absolute asset to our team.




Hoi Besties fans,

Welkom op dag 14 van deze adventspecial! Nog 10 dagen en het is al kerstavond...
Vandaag laat ik jullie mijn kersthuisjeskaart zien...
Het designpapier heb ik zelf gemaakt met de gelli-plate!  heerlijk kliederen met verf, sjablonen...Natuurlijk heb ik mijn lievelingskleur gebruikt:0)
De schattige Besties ELF heb ik ingekleurd op kraft papier met derwents. ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met mijn kaart!

http://jolanskaartenenbloemeneckske.blogspot.nl/





Hi Besties fans, 

Welcome to day 14 of this adventspecial! Another 10 days and it's already Christmas Today I show you my Christmas cottagescard.The designer paper I made myself with the gelli-plate!  Wonderful to make with paint, templates ...Of course I used my favourite colour: 0) I have coloured this cute BESTIE with Derwents pencils on kraft paper. I hope I have been able to inspire you with my card!

http://jolanskaartenenbloemeneckske.blogspot.nl/




Jolanda hartelijk dank voor je mooie bijdrage met je kersthuisje. Het blijft altijd weer een verrassing wat je nu weer gemaakt hebt. Door je mooie eigen gemaakte achtergrondspapier maak je elke kaart unique. Morgen zijn wij er weer en dan hebben wij voor jullie een dame uit het My Besties International team. Wie, dat blijft nog even een verrassing.........

Jolanda thank you very much for your nice contribution with your Christmas cottage. It's always a surprise what you have created again. Your beautiful home-made backgroundpapers make each card unique. Tomorrow we are back again and then we have for you a lady from the My Besties International team. Who, that will be a surprise.........



Graag tot morgen iedereen
Looking forward to tomorrow everyone.


9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart. Mooi gemaakt het achtergrond papier van het huisje. Prachtig in deze kleur. Is ook een beetje mijn favoriete kleur.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig ...Wat een mooie kaart.
    Fijne zondag
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende creatie Jolanda!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt super gaaf gemaakt Jolanda
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dorothy, i so love this Advent fun time and am so sad that you are not feeling well. Jolanda, you are so good at mixed media..i love this!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jolan, ik zag hem al bij jou op het blog en het is een enige creatie! De elf is ook lief!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een mooie huisjeskaart Jolanda.Leuk hoe je speelt met de materialen.

    groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen