Volgers

woensdag 31 december 2014

31 DECEMBER SLOT DOROTHY

Voor de Christmaschallenge 
To the Christmaschallenge 
Click here

The inlink to win the Sherry Baldie die
De inlink om de stans te winnen         
Click here


The inlink to win the Sherry Baldie Clear stamp
De inlink om de clear stempel te winnen
Click here




Goedemorgen lieve Besties fans,

31 December en dit is de laatste dag van ons Kerstadventspecial. Wat is het snel gegaan en wat hebben we prachtige creaties voorbij zien komen. Ik wil alle dames heel hartelijk bedanken voor alle mooie werkstukken en teksten en hun fantastische medewerking. Net als bij jullie ga ik ook voor deze DT dames een extra prijs trekken en die zal ook op 05 januari 2015 bij alle andere prijswinnaars bekend worden gemaakt.




Good morning dear Besties fans, 

December 31 and this is the last day of our Kerstadventspecial. What was the time going fast and what have we seen wonderful creations. I want to thank all the ladies for all the wonderful cards and texts and their fantastic cooperation. For all the participating  DT ladies I go to draw an extra prize and that will also be announced on January 5, 2015 together with all other prize winners.





Het had eigenlijk mijn tweede dag moeten zijn om jullie iets mooi te laten zien. Helaas lig ik al enige weken ziek op bed met een heftige wondroosinfectie aan mijn been en heb de laatste weken niet veel meer kunnen doen. Gelukkig hebben we tegenwoordig laptops en dat gaf mij de mogelijkheid om toch iedere dag voor jullie een nieuw bericht te maken, wat ik met heel veel plezier heb gedaan. Ik hoop dat jullie er allemaal van hebben genoten. Het hele team en alle GDT's vonden het allemaal super leuk om mee te doen en hebben er allemaal enorm van genoten en bedanken iedereen voor alle lieve berichtjes die zij op hun werk hebben ontvangen.

It had to be basically my second day to show you something beautiful. Unfortunately I lie for some weeks ill in bed with a  Erysipelas infection on my right lower leg. Fortunately we have todays, laptops and that gave me the ability every day to create  for you a new message, what I've done with a lot of fun. I hope you all have enjoyed. The whole team and all GDT's loved it all to be a part of this great Christmasadventspecial and thank everyone for all the sweet messages that they have received on their work.




En omdat ik vandaag jarig ben, wil ik jullie allemaal trakteren op oliebollen. Een echte Hollandse traditie.

And because I have  my birthday today, I want all of you treat  to "oliebollen". A real Dutch tradition on the last day of the year.



En met deze wat oudere kaart wil ik jullie allemaal heel hartelijk bedanken en wens iedereen een gelukkig, maar vooral gezond 2015 toe
en ik zie jullie graag volgend jaar weer terug in onze challenges.

And with this older card I would like to thank all and wish everyone a happy, but especially healthy 2015 and I love to see you all next year back in our challenges.


Ook namens het hele team van de Dutch My Besties Girls

Dorothy, DT coördinator van de Dutch My Besties Girls









Wij nemen even een paar dagen pauze en zijn terug op 05 januari 2015 om 08.30 uur met de winnaarsuitslagen en om 09.00 uur met een nieuwe challenge.
Tot dan.

We take a few days break and are back on January 5, 2015 at 08.30 with the winners results and at 09.00 am with a new challenge.
Until then.

10 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart als slot van zo'n mooie feestmaand. Op naar weer zo'n inspirerend jaar.
    Dorothy beterschap.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kerstkaart. Heel erg mooi zo helemaal in het wit.
    Wat vervelend, dat je bedlegerig nu bent. Hopen dat je snel opknapt.
    Ook een fijne jaarwisseling gewenst en een gelukkig, gezond en creatief 2015.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Dorothy,
    van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wat vervelend dat je nog steeds in de lappenmand zit!!
    Ik hoop dat je een goede jaarwisseling hebt en dat de gezondheid in 2015 snel weer terugkeert!
    Je kaartje is prachtig in dat vele wit met blauw!
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je verjaardag. Je kaart is geweldig mooi.
    Ook een fijne jaarwisseling en bedankt voor al dit moois afgelopen maand.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb iedere dag genoten van de prachtige creaties, Dorothy....heel vervelend voor je dat je aan bed gekluisterd bent en ik hoop dat je snel opknapt....proficiat met je verjaardag en bedankt voor de oliebol....hij was heerlijkj!
    Gelukkig Nieuwjaar!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartelijk gefeliciteerd, ook hier even een berichtje Dorothy.
    Jij ook bedankt voor het vele werk dat je aan de adventkalender hebt gehad, het was een héle klus, maar zo prachtig gedaan.
    Ook je kaart is een plaatje om te zien.
    Jij ook het allerbeste voor 2015.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een prachtige versierde boom Dorothy and een mooi kaartje.
    ik wens je een hele fijne jaarwisseling toe en ook aan al de DT dames.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dorothy....Wat een prachtige kaart!
    Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag en ook beterschap.
    Ik wens jullie allemaal een Gelukkig,Creatief en gezond 2015 toe.
    En alle Dt-ers Bedankt voor jullie inspiratie deze maand, ik heb er van genoten!
    lieve groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve allemaal, bedankt voor al jullie wensen en bedankjes. En laten we hopen dat 2015 een fantastische jaar wordt.
    met een lieve groet van mij.
    Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dorothy, Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Prachtige kaarten en creaties zijn er door het team afgelopen maand(en) gemaakt. Ik wens het hele team de beste wensen voor 2015. Ook al doe ik niet altijd mee met de challenge, ik kom wel altijd even kijken.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen