Volgers

zaterdag 13 december 2014

13 DECEMBER MIA


Voor de Christmaschallenge Klik hier
To the Christmaschallenge Click here




Goedemorgen allemaal,

Zaterdag 13 december en ik wil jullie graag voorstellen aan Mia. Mia is voor velen een bekende via Face Book en maak allerlei schitterende werkstukken en kaarten. Zij is ook een trouwe deelneemster aan onze challenge. Sinds een aantal maanden werkt zij voor het Duitse My Besties Friendship en heeft het daar erg naar haar zin. Toen ik haar uitnodigde was zij direct heel enthousiast en stuurde deze prachtige kaart voor de kerstadventspecial.





Good morning all, 

Saturday 13 december and I would like to introduce you to Mia. Mia is for many a welknown lady on Face Book and makes all kinds of beautiful creations and cards. She is also a loyal participant to our challenge. Since several months she starts working for the German My Besties Friendship and that is great fun. When I invited her, she was immediately very enthusiastic and sent this beautiful card for the Christmasadventspecial.



Hallo hobbyisten,

Ik ben Mia en woon in het mooie Limburg samen met mijn lieve man, waarmee ik deze maand 38 jaar getrouwd ben. Ik ben DT lid bij my Besties Friendschip in Duitsland. Het kleuren van deze schattige digi,s is een van mijn grootste hobby,s geworden en mijn kaarten variëren nogal. De laatste tijd maak ik ze een beetje in chabby chic/vintage stijl, omdat je daar zoveel in kwijt kunt. Ik heb voor deze kaart deze leuke digi gebruikt en hoop dat ook ik nog wat inspiratie aan jullie kan geven.

Warme groetjes en een heel fijne kerst,

Mia




Hi crafters, 

I'm Mia and living in the beautiful Limburg along with my dear husband, I'm married 38 years this month.  I'm at my Besties Friendschip as a DT member in Germany. To color this cute digi, s is one of my favorite hobby's  and my cards are quite vary. The last time I make them a little in chabby chic/vintage style, because I can put my inspiration in it. I have used for this card this fun digi and hope that I can give some inspiration to you.

Warm greetings and a very Merry Christmas, 

Mia





Mia heel hartelijk dank voor je prachtige kaart. Ook jij bent voor onze kerstspecial een ware aanwinst. Morgen zijn wij er natuurlijk weer met een van onze eigen dames, wie dat is zien jullie morgen........?????

Mia thank you for your beautiful card. You too made our Christmas special very special. Tomorrow, we are of course back with one of our own ladies, who that is will you see tomorrow........?????







Graag tot morgen iedereen


Looking forward to tomorrow everyone.









7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart met deze schattige digi. Prachtig ook, in deze kleur.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een prachtige kaart te zien op dit mooi blog!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart met mooi kleurwerk en leuke details!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aw, Mia..your card is so lovely..you are very talented!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart!
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke veelzijdige kaart is dit. Veel mooie details en dan blijf je kijken en ontdekken!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen