Volgers

maandag 4 december 2017

DECEMBER CHRISTMAS SPECIAL 2017 WITH THE DUTCH MY BESTIES GIRLS





Goedemorgen allemaal,



Vandaag zijn wij weer helemaal naar een andere kant van de wereld gereisd en zijn wij te gast in België.

Hier woont Gina. Zij stelt zich zelf aan jullie voor. 


Ik ben Gina en ik woon samen met mijn man en een schat van een hondje in hartje België, in een klein dorpje met nog veel leuke wandelpaadjes. Ik werk aan de Leuvense universiteit en maak daar deel uit van de personeelsadministratie. Als HR adviseur ben ik aanspreekpunt voor een bepaalde groep van het personeel en ik ben ook betrokken bij het aanstellingsproces.

Ik maak een drietal jaar kaartjes en sedert november 2016 zit ik in het design team van Colour it, Create it, Show it off en sinds dit jaar oktober ook in het design team bij My Besties 3D and More.
Geniet van deze kerstspecial bij mijn buurmeisjes in Nederland J en ik wens jullie alvast een fijne Kerst!


Today we are again at an other side of the world and we are a guest in Belgium.


Here lives Gina.  She introduces herself.


I'm Gina and I live with my husband and my darling dog in the middle of Belgium, in a small village with many nice walking paths. I work at the University of Leuven in the HR Department. As an HR adviser I am contact person for a group of staff and I am also involved in the hiring process.
I’ve been making cards for about three years now. Since November 2016 I'm part of the design team of Colour it, Create it, Show it off and since October this year I’m also in the design team of My Besties 3D and More.
Enjoy this Christmas special from my neighbour girls in the Netherlands J and I wish you already a Merry Christmas
!




foto van Dorothy Madereel.




foto van Dorothy Madereel.



Morgen reizen wij weer verder en zijn te gast in Nederland bij een van onze eigen DT dames.

Tomorrow we travel further and we are a guest in the Netherlands by one of our own DT member.

5 opmerkingen:

  1. Ook al zo'n prachtige kaart, schitterend gemaakt Gina....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card!
    Love the image and fancy fold, it really looks great having the lacy border of the image panel against the line of pretty poinsettias!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart Gina.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very cute card and love how you decorated the inside too very beautiful.

    Smiles Sher

    BeantwoordenVerwijderen