Volgers

zondag 17 december 2017

DECEMBER CHRISTMAS SPECIAL 2017 WITH THE DUTCH MY BESTIES GIRLS




Dag 17


Goedemorgen allemaal,

Na ons bezoek aan Venezuela zijn we nu aangekomen in België. Hier woont ons enig buitenlands DT lid Nans. Zij stelt zichzelf aan jullie voor.


Ik ben Nans en samen met mijn man en 2 kinderen (zoon en dochter) woon ik in een gezellig dorpje in België. Ik werk 3 dagen per week op de HR afdeling van een groot bedrijf.  Creatief bezig zijn, en dan voornamelijk kaarten maken, is voor mij de ideale ontspanning. Mijn vrije uurtjes spendeer ik dan ook heel vaak op m’n hobbyplekje. Ik zit nu ongeveer 4 jaar in dit team en vind het nog steeds leuk om jullie te inspireren met de prachtige collectie van Sherri.
Lieve groetjes,
Nans



Good morning all,

After our visit to Venezuela we are now arrived in Belgium. Here lives our only foreign DT Member Nans. She introduces herselves to you.



My name is Nans and I live in a small town in Belgium together with my husband and 2 children (son and daughter).  I work 3 days a week at the HR department of a large company. Being creative, especially making cards, can be so relaxing. That is why I spend almost every free moment in my hobbyroom. I’m with this team for almost 4 years now and I still enjoy to inspire you with the lovely collection of Sherri.
Hugs,
Nans







Morgen zijn we weer te gast in Nederland bij iemand die wel een My Besties DT is, maar in een van de buitenlandse teams.

Tomorrow we are again a guest in the Netherlands and we meet someone who is a My Besties DT member, but in one of the foreign teams.


6 opmerkingen:

  1. Schitterende creatie gemaakt door Nans, prachtige kleuren....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe leuk dit Bestie'tje in de kerstsok ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely card Nans. Love seeing all of the beautiful cards you have created in the past years as well.
    SMiles Sher

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card!
    LOVE your sweet image and colouring, so soft and huggable!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart in zachte kleurtjes.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen