Volgers

zaterdag 23 december 2017

DECEMBER CHRISTMAS SPECIAL 2017 WITH THE DUTCH MY BESTIES GIRLS




Dag 23



Goedemorgen allemaal,

Vandaag zijn we nog een keertje op reis gegaan en zijn in de Verenigde Staten aangekomen en brengen een bezoek aan Sher Brown. In the My Besties family een bekende en onmisbare dame met voor iedereen een vriendelijk woord. Een creatieve duizendpoot een soort rechter hand van Sherri Baldy. Sher stelt zichzelf aan jullie voor.

Ik ben Sher en bijna 28 jaar getrouwd met Dale. Ik heb twee zoon, de jongste is net afgestudeerd en de oudste is verloofd en heeft zijn eerste huis gekocht. Ik woon in Kalamazoo Michigan USA. Het is hier momenteel erg koud. Ik werk niet buitenshuis. Ik ben sinds 2011 werkzaam bij Sherri Baldy's design teams. Toen ik begon was er nog maar 1 DT team. Tegenwoordig help ik Sherri met het klaarmaken van de kleurboeken voor ze naar de drukker gaan en ik zet de 3D vellen in elkaar. Verder ben ik een van de coördinatoren van de designteams coördinatoren, maar ik noem mezelf liever een "digi uitgever" hahaha. Ik ben gelukkig geen DT coördinator, ik zorg er alleen voor dat de echte DT coördinatoren hun digi's krijgen voor hun teams.

Sher  hartelijk dank voor jouw bijdrage aan onze kerstspecial en dat je onze gast wilde zijn. Wij wensen jou, jouw familie en vrienden een gelukkig kerstfeest en een heel voorspoedig 2018.


Good morning all,


Today, we are one more time on trip and are in the United States arrived and visit Sher Brown. In the My Besties family a well-known and indispensable Lady with a kind word for everyone. A creative Jack-of-all-trades a kind of right hand of Sherri Baldy. Sher introduces herselve to you for.

I am Sher and married for almost 28 years to my husband Dale. I have two sons, my youngest one just graduating from college and my older one just got engaged and bought his first house this month. I live in Kalamazoo, Michigan, USA ,very cold here this time of year, it was just 6 degrees last night. I don't work outside of the home. I have been with Sherri Baldy's design teams since 2011. I st...arted way back when she only had one team. These days, I mostly help Sherri format her coloring books for publishing and format her color printables. She also lets me be one of her dt coordinators, which I prefer to use the term "digi giver outer" hahaha I don't do any coordinating thankfully, just try to make sure the real dt coordinators have their images for their teams.

Sher thank you very much for your contribution to our Christmas special and that you wanted to be our guest. We wish you, your family and friends a happy Christmas and a very prosperous 2018.







En dan zijn we morgen aangekomen bij onze laatste dag van onze decemberspecial, we zijn weer terug na onze lange mooie reis over de wereld in Nederland en te gast bij mij.

And then we are tomorrow arrived at our last day of our december special, we're back after our long nice journey over the world in the Netherlands and a guest on me.


5 opmerkingen: