Volgers

vrijdag 22 december 2017

DECEMBER CHRISTMAS SPECIAL 2017 WITH THE DUTCH MY BESTIES GIRLS



Dag 22


Goedemorgen allemaal,



Vandaag zijn we nog een dagje in Nederland voordat we nog eenmaal een reis gaan maken naar de andere kant van de wereld.  We gaan een bezoek brengen aan Joke Seijsener en zij stelt zichzelf aan jullie voor.

Ik ben Joke en woon in Zaandam vlakbij de Zaanse Schans en 10 km van Amsterdam. Ik ben de trotse moeder van een zoon en een dochter. Een jaar terug heb ik de Besties ontdekt en begonnen met kleuren met mijn kleurpotloden, Sinds vorig jaar november zit ik in het designteam van Color It, Create It, Show it Off en moest ik ook de stap nemen om een eigen blog te beginnen. Spannend, maar het is gelukt en leuk als jullie een kijkje komen kijken. Joke
hartelijk dank voor jouw bijdrage aan onze kerstspecial en dat je onze gast wilde zijn. Wij wensen jou, jouw familie en vrienden een gelukkig kerstfeest en een heel voorspoedig 2018.


Good morning all,


Today, we are once more another day in the Netherlands before we are going to make the last trip to the other side of the world. We're going to visit Joke Seijsemer and she introduces herselves to you.

I am Joke and living in Zaandam near de Zaanse Schans and 10 km from Amsterdam. I am the proud mother of a son and a daughter. A year back I discovered the Besties and started coloring with my crayons, Since last november I'm in the design team of Color It, Create It, Show it Off and I had to take the step to start my own blog. Exciting, but it was successful and fun if you take a look. Joke 
thank you very much for your contribution to our Christmas special and that you wanted to be our guest. We wish you, your family and friends a happy Christmas and a very prosperous 2018.









Morgen zijn we weer terug en dan ontmoeten wij iemand die in Amerika woont.

Tomorrow are we back and we will meet somebody who is living in the USA.
















3 opmerkingen: