Volgers

maandag 14 april 2014

IT"S TEATIME

Het is 09.00uur maandagmorgen dus het is weer tijd voor onze nieuwe challenge. Deze keer vind ik het persoonlijk een hele leuke. Iets waarin je je hele fantasie in kwijt kunt. Het eerste moment dacht ik even, wat ga ik hiermee doen, maar toen ik eenmaal bezig was, begonnen er allerlei leuke ideeën te borrelen. Ik hoop dat het bij jullie net zo gaat en dat we hele mooie werkstukken binnen zullen krijgen, want deze opdracht leent zich echt om eens iets anders te maken dan een kaart. De opdracht deze keer is bedacht door onze Miranda, een echte duizendpoot, die altijd schitterende werkstukken maakt. Dus ga allemaal lekker aan de slag en verras ons met iets heel origineels.



"TEATIME "

(theetijd)


Om jullie wat extra inspiratie te geven heeft het A Team deze keer voor jullie een aantal prachtige werkstukken en kaarten gemaakt.


GDT  TONNIE




ANITA


DOROTHY





HILDE & PETRA




LILIAN




MIRANDA 

 theeboekje met recepten
alle foto's van het hele boekje kun je op mijn blog bekijken





Het hele A team hoopt dat jullie na het zien van al deze mooie dingen ook zin krijgen om mee te gaan doen. En vergeten jullie onze DT Call niet, wie weet schuilt er in jou wel een heel goed DT lid.

Alvast voor allemaal fijne paasdagen en een lieve groet namens het hele team,

Dorothy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten