Volgers

vrijdag 27 september 2013

Easelkaart met Olivia Oddsock

Hallo allemaal,
Vandaag mag ik jullie een kaart laten zien. Ik heb dit keer een easelkaart gemaakt met de superschattige Bestie Olivia Oddsock. Deze digi kun je hier vinden. Ik heb de easelkaart gemaakt met een Go Kreatemal Frilly #3. Het afdrukje is gestanst met een spellbindermal en heb ik ingekleurd met copics. Het papier is van Maja Design Walking the forest, de schitterende herfstserie van vorig jaar. De bloemen zijn van Wild Orchid Crafts. De pin heb ik zelf gemaakt met parelkralen en spacers. Ten slotte heb ik nog wat icy stones gebruikt. Ik vond het superleuk om met de Besties te werken. Kom gerust eens een kijkje nemen op mijn blog. Dat zou ik superleuk vinden! 
Fijne dag allemaal,
Liefs,
Cindy



4 opmerkingen:

  1. Wat een lekker herfstkleurtjes heb je gebruikt. En een heel mooi patroontje cindy. Leuk hoor
    Liefs Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Cindy, leuk model zo met die stansen en hele mooie warme herfstkleuren.
    lieve groet van mij,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is die prachtig Cindy, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig easelkaartje Cindy

    heel mooi

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen