Volgers

vrijdag 6 september 2013

Horen, Zien en Zwijgen



Hoi, hoi allemaal,

Vandaag is het mijn beurt om iets extra's te plaatsen op het blog.
Ik vond deze Besties zo gaaf dat ik er een drieluik mee heb gemaakt.
De basis is créme linnenkarton en het designpapier is van Maja Design.
Verder de drieluik versiert met wondgaas, swirls, lint en bloemen.
De teksten "Horen", "Zien" en "Zwijgen" heb ik in word gemaakt en uitgeprint.

De stempels van Sherri kan je HIER kopen.
Fijn weekend allemaal!
Liefs Tineke

11 opmerkingen:

  1. Schitterend wat leuk gevonden zo.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterend drieluik Tineke! Ik vind de kleurstelling die je hebt gebruikt ook al zo mooi en die 3 besties zijn ect cute :)
    xxx Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tineke,
    Deze digi's zijn zeker heel leuk om in een drieluik te gebruiken, Topper!!
    groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Tineke! Dit zou ik mooi te pronk te zetten bij mezelf ;-) Prachtige kleuren zo bij elkaar.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat gaaf Tineke deze drieluik heel mooi gedaan

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is ook heel gaaf!!
    En natuurlijk helemaal geschikt voor een drieluik!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, superleuk zeg, leuk zo die 3 stempels verwerkt!!!

    Heel veel freubelgroetjes,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een schitterende drieluik Tineke.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig gemaakt. Leuk toegepast. Zeer geschikt voor een drie luik, passen perfect bij elkaar.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank jullie wel dames voor de leuke en lieve reacties!

    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen