Volgers

maandag 15 februari 2016

REMINDER VALENTIJN TUTORIAL*LUCIFERDOOSJE* VAN ANJA





Goedemorgen allemaal,
Goodmorning everyone,







Vandaag is het weer tijd voor een reminder en dit keer laat ik jullie een tutorial zien van een luciferdoosje, dat ik omgetoverd heb in een Valentijns cadeautje.

Today it is time again for a new reminder and this time a tutorial from a match-box what I transformed in a Valentines gift box.



Wat heb je er allemaal voor nodig:
What do you need:





Luciferdoosje 5x7cm., lijm, plakband, papier, scharen, embli's, bloemen, 
oud muzieknotenpapier

en natuurlijk een leuke Bestie! En die kun je hier vinden.http://www.mybestiesshop.com/store/p3084/Jan_colored_printable_bk5.html
of digi Image 955
----------
 Match-Box 5x7cm., glue, sciccors, emblies, flowers, old music notepaper

 and a lovely Bestie. And the lovely Bestie you can find here
or digi Image 955




Ik heb het hele doosje beplakt met papier toen nog een tekst erbij gedaan*BE MINE*
Die ik gemaakt heb met mijn labeltang.
Met het muzieknotenpapier heb ik de bloemen verpakt. En heb ik het boeketje bloemen erin gelegd en klaar!

I have pasted the entire box with paper and then I made a text  *BE MINE*
The text is made with a labelwriter and then I packed the bouquet of flowers in to the music notes paper.
And placed it in to the box.




Ik hoop dat jullie mijn Valentijns cadeaudoosje leuk vonden. Het is natuurlijk ook heel leuk om het bijvoorbeeld voor moederdag, of een kinderverjaardag te gebruiken.


I hope you liked my Valentine's gift box. It is of course also very nice to use for example for mother's day, or a children's birthday.



*Lieve Scrapgroetjes Anja*
With love from Holland.
























Geen opmerkingen:

Een reactie posten