Volgers

maandag 4 januari 2016

WINNERS DECEMBER ADVENT

Goedemorgen allemaal,
Good morning everyone,



Allereerst willen wij iedereen een heel gelukkig, gezond en voorspoedig 2016 wensen en dat er maar weer veel geknutseld gaat worden in het komende jaar. Na een hele feestelijke en drukke decembermaand gaan we weer over tot onze gewone maandchallenges, maar voor we dat doen gaan we eerst natuurlijk de prijswinnaars van de december adventchallenge bekend maken en de de winnaars van de extra prijzen.



First of all we would like to wish everyone a very happy, healthy and prosperous 2016 and with a lot of nice craftwork this year . After a very festive and busy month of december we go back to our regular monthchallenges, but before we do, we go first announcing of course the price winners of the december adventchallenge and the winners of the extra prices.



DE EXTRA PRIJZEN

De prijsvraag van 02 december 2015

De namen van de DtT dames van The Dutch My Besties Girls
Anja Tieks, Cindy van der Velde, Corrie van der Velde, Dorothy Madereel, Jolanda Wierts-Habets, Linette Hoksbergen, Nans Gevers, Petra Lederer en Yvonne Krijgsman.


3 DIGI'S OF 3 3D SHEETS

NR 9 GERJANNE


===============

De opdracht van 08 december 2015

De winnaar van het  Golden printable Christmas Paper Set

NR 2 AARTJE


===============

DE OPDRACHT VAN 24 DECEMBER 2015

OPLOSSING: LANTAARN

De winnaar van de Kerst CD:

NR 4 GINA

===============


Dames van harte gefeliciteerd met jullie prijzen. Willen jullie naar het onderstaande e-mailadres een mailtje sturen, zodat ik de prijzen met jullie kan regelen.


dutchbestieschallenge@gmail.com


===============


De winnaars van de kerstadvent challenge
The winner of the Christmasadventchallenge



TOP3


Derde prijs
NR 17 JOKE




Tweede prijs
NR 14 Anja 3D




Eerste prijs 
NR 21 Astrid




EXTRA PRIJS 
voor het volgen van de challenge optie
NR 12 Petra



===============

DT WINNER
NR 2  Maritza



===============

EXTRA PRICE DT
NR 16 Kirsten



===============

WINNER GUESTDESIGN 

NR 18 Michelle



===============




Dames van harte gefeliciteerd met jullie prijzen. Willen jullie naar het onderstaande e-mailadres een mailtje sturen, zodat ik de prijzen met jullie kan regelen.

Ladies congratulations to your prices and please send an email to the following emailadress, so you can claim your prices.


dutchbestieschallenge@gmail.com


Wij danken jullie allemaal voor het meedoen en hopen jullie ook bij onze nieuwe challenge weer te mogen begroeten.

We thank you all for participating and hope to welcome you again at our new challenge.

met een lieve groet van het hele DT team,
with love from the DT team.


5 opmerkingen:

  1. Jullie ook de allerbeste wensen voor 2016.

    Ik zie net dat ik 1e ben geworden met de Challenge. Wat leuk, daar ben ik erg blij mee.
    Ik ga je zo een mailtje sturen. Andere dames ook van harte gefeliciteerd met jullie prijzen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk ben 3e geworden in de challenge, Super blij!!
    Stuur vanavond een mail en alle prijswinnaars gefeliciteerd!!

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allereerst de beste wensen voor 2016. En wat een prachtige voorbeelden hebben jullie weer gemaakt.
    En ook heel leuk: ik zie dat ik een van de winnaars ben. Superleuk!
    Ik ga een mailtje sturen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor jullie allemaal de beste wensen voor 2016! En Dorothy, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    En ik zie net dat ik de 2 december prijs heb gewonnen! ZO leuk!!
    Dank jullie wel.
    Ik heb al gemaild!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thank you very much to all the design team. Happy New Year to all. Maritza Rios

    BeantwoordenVerwijderen