Volgers

zaterdag 5 december 2015

ADVENTKALENDER LETTER E







Goedemorgen allemaal,
Good Morning all


Vandaag onze vijfde letter in onze advent alfabet de letter E
Today the fifth letter of the advent alphabet the letter E

E van Elf = Fairy Elf

Deze keer is het de beurt aan Anja en zij heeft een prachtige kaart voor jullie gemaakt.

This time it's the turn of Anja and she made a beautiful card for you.






Hallo allemaal,


Hier ben ik dan met de Letter E van Elf. Ik hoop dat jullie het nog net zo leuk vinden zoals wij dat vinden en wij genieten hier dan ook elke dag van. Ik heb voor jullie en leuke kerstkaart gemaakt met een Elf Bestie, die je hier kunt vinden.


Ik heb het design papier ook van Sherri Baldy haar printable designs gebruikt en die kun je hier vinden

Printable paper Dear Santa


Mijn lieve Elf heb ik ingekleurd met Distressmarkers en heb ik natuurlijk ook weer verschillende stansen gebruikt en verder nog aangekleed met vilten sterren en wat bloemen.
Ik wens jullie een heel fijn weekend toe,

Anja



Hi all, 

Here I am with the letter E of fairy Elf. I hope you have as much fun as we have, we enjoy it every day. I have made for you a nice Christmas card and used 



I also have used the Design paper by Sherri Baldy 


My dear  Fairy Elf I colored with distressmarkers and used different die-cutting and dressed my card with felt stars and some flowers.

I wish you a very nice weekend,

Anja


Morgen zijn we terug met de letter F en vergeet niet te kijken op 02 december, waar je een leuke opdracht kunt vinden en een prijs kunt winnen.

Tomorrow we are back with the letter F. And don't forget to look at december 2, because there you will find a contest with a nice price.






5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met een schattige digi. Leuk gedaan zo met het bond.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke digi en geweldige kaart!!
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen