Volgers

maandag 14 september 2015

TUTORIAL REMINDER VAN LINETTE





Goedemorgen allemaal,



Alweer een week voorbij en het is tijd voor onze maandelijkse tutorial. We hebben deze maand nogmaals een schitterende tutorial van Linette. Door het vertrek van twee dames uit ons team was het schema iets wat door elkaar en heeft Linette aangeboden nog wel een keertje een tutorial voor jullie te willen maken. Heel hartelijk dank voor deze echte Hollandse klomp, hij is echt prachtig. Wil je meer van Linette's werk zien, KLIK dan even hier. 






Neem 2 stroken papier in je basiskleur van 29,5 cm x 7,5 cm. Ril deze allebei over de hele lengte op 1cm en op 6,5 cm. Daarna kan je er kleine lijntjes opzetten waar je hem in gaat knippen.







De 2 stroken plak je aan elkaar zodat het 1 lange strook word. Ik heb hem elke 0,5 cm ingekipt.





Je plakt de strook vast aan de binnenkant van je basis klomp. Doordat de strook is ingeknipt kan je de contouren van de klomp goed volgen.





 Als je 1 kant hebt gehad ziet het er zo uit. Dan begint het echte gepriegel want ook de 2e klomp moet erop. Door stukje bij beetje te lijmen (ik gebruik hiervoor tacky glue) kan je hem erop plakken.





Dan is je basis af en kan je hem afmaken zoals je zelf wilt.




Achter de stempel heb ik zelf een stuk net/lint/touw geplakt. Deze heb ik gekleurd door zelf glimmermist te maken van cosmic shimmer (een klein mespuntje) Distress ink (1 druppel) en water (tot je mini mister bijna vol is). Dit heb ik over het net gespoten tot ik tevreden was met de kleur. En toen laten drogen.




Wij hopen dat jullie weer van deze tutorial genoten hebben en de nodige inspiratie op hebben gedaan om ook mee te gaan doen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten