Volgers

maandag 3 maart 2014

TOP 3 EN GDT

Goedemorgen iedereen,

Het is weer de hoogste tijd voor de uitslag van onze challenge "Gebruik een doily op je kaart." Het is leuk om te zien, dat er weer een aantal nieuwe dames  mee hebben gedaan aan de challenge en wij hopen jullie natuurlijk nog vaak hier terug te zien. Het was een spannende uitslag. De kaarten waren stuk voor stuk erg mooi, dus ook weer lastig om daar de mooiste uit te kiezen. Maar zoals altijd is het ons toch weer gelukt.


In willekeurige volgorde:

NR 1 ANJA


NR  5 ISMEL


NR 6 WILLIE



NR  9 PETRA




=======================



NR 3 en winnaar van de 2 digi's is
nr 1 ANJA BASTELKÜCKEN


NR 2 en winnaar van 3 digi's is
nr 2 Ismel


NR 1 en winnaar van 5 digi's is
nr 6 Willie


 Onze Gastdesigner voor de volgende challenge is
nr 9 Petra



Dames van harte gefeliciteerd met jullie prijzen. Willen jullie even contact met mij opnemen en een mailtje sturen naar het onderstaande mailadres, zodat ik de prijzen met jullie kan regelen.

      
dutchbestieschallenge@gmail.com


Ook alle andere deelnemers weer heel hartelijk dank voor jullie deelname en graag tot een volgende keer.

Namens ons hele team een lieve groet,

Dorothy

1 opmerking:

  1. Dank jullie wel voor de 2de plaats.
    Ben er zo super blij mee.
    Vandaag kan ik dus mijn nieuwe stempels gaan inkleuren en zien jullie bij de volgende challenge wel het resultaat, want natuurlijk blijf ik mee doen. Ik vind het zo leuk om te doen, en ook om bij de kaarten van de andere deelnemers te kijken wat voor moois die weer hebben gemaakt.
    Groetjes Ismel

    BeantwoordenVerwijderen